söndag, januari 24, 2010

Att smida planer...

Ibland är det ingen idé att planera något för det funkar ändå inte, jag hade exempelvis tänkt mig att jag skulle plugga och diska idag. Det gick som man säger åt helvete (igen) förvisso är det inte så farligt men det är störigt när man inte kan hålla sig till planen. Å andra sidan så visar detta med klar tydlighet att jag hade varit en helt värdelös tjuv, åtminstone den sorten som ska följa planer...

Imorgon så ska jag ha ett seminarium om fildelning och annat, hela grejen är på en halv högskolepoäng så jag känner mig väldigt taggad (ironi) men det ska säkert gå bra. Enda minuset är väl att jag ingår i den sista gruppen så det kommer att bli sen hemfärd imorgon. Sen får man väl se om tågen går som dom ska, det har dom ju inte gjort hittills menar jag...

Inga kommentarer: