lördag, augusti 22, 2009

Jag har blivit med dubbelsäng...

Det kan väl sägas att de senaste dagarna har det hänt en del stora saker i det liv som ska kallas mitt. Dels så har min flickvän flyttat in hos mig så nu har jag gått ifrån att ha en enkelsäng till att ha en dubbelsäng (hon tog med sin egen del...), dock ska sägas att detta gäller bara för att hon ska kunna studera i Skövde och tills hon hittat en egen lägenhet men det är ändå lite trevligt att ha henne här...:)

Det andra som har hänt i mitt liv är att jag blivit student igen fast denna gång på högskolan i Borås. Det blir t.o.m ett program denna gång :), Bibliotikarie och kommunikationsvetenskap, jag hittade programet i somras och slängde in en sen ansökan men jag räknade ärligt talat inte med att komma in men igår kom bekräftelsen via mail så det finns en gud eller så är det bara karma. Ni behöver dock inte oroa er jag kommer fortsätta bo i Skövde och jag tänker fortsätta jobba på Orient på helgerna. Vad jag tänker göra ang Max kan ni nog gissa... :)

Sen vill jag passa på att gratulera makarna Frisén till ytterligare en unge, starkt jobbat, fyra till så har ni strax ett sjumannalag... :)

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Jag säger grattis! Och gissar på stoppa upp i röven?

Evil Runar sa...

Jag får säga grattis jag med. Och en dubbelsäng ökar ju möjligheterna för er att skaffa ett eget.

Sarha sa...

Evil Runar: Curling är ju en lagsport där det pratas om mixade lag, Bowling finns det väl redan i, om ni inte vill sikta in er på skidskytte... Bara ett tips...