tisdag, januari 05, 2010

Grupptryck here I come...

Det är många som jag känner som har skrivit listor så då känner jag mig ju manad att göra det jag med (ja jag är en dålig människa... :p)


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att mina julklappslångkalsonger var varma och sköna när jag gick till tågstationen.

Vad gjorde du 08.00 i morse: Sov

Vad gjorde du för 15 min sen: Slösurfade och planerade kvällens pluggande

Det senaste du sa högt: Det här är svårt! (när jag skulle försöka svara på denna fråga)

Det senaste någon sa till dig: Hej då

Vad har du druckit idag: Te och vatten

Vad är det senaste du åt: Oxjärpar med nån krafsig potatis (färdigrätt)

Vad var det senaste du köpte: Mat

Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkt trä

Vad är det för väder hos dig nu: Iskallt och en massa snö

Godaste glassmaken: Blåbär

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Definitivt inte! Här blir det inget förrän man lärt känna varandra

Sover du tungt: Ibland, ibland inte men vanligtvis inte

Drömmer du mardrömmar: Absolut! Tigrar, lejon och andra hemskheter har svängdörrar i mitt undermedvetna...

Trivs du med ditt jobb: Pluggar nu men trivs bra med det, förvisso jobbar jag extra men jag trivs bra där också.

Favoritklädsel: Mjukisbyxor, t-shirt och huvtröja

Favoritlåt just nu: A Red letter day, Pet Shop Boys

Vad ser du om du tittar till höger: Min bokhyllla, ytterdörren och min byrå

Vad gör dig glad just nu: Henrik Schyfferts The 90's ett försvarstal

Vad ska du göra härnäst: Plugga och titta på tv

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Helt okej men väldigt stel i nacken

Favoritgodis: Choklad

Kläder just nu: mjukisbyxor och tröja

Sommarplaner: Har inga för jag har en känsla av att min ekonomi kommer vara som den är i sommar.

HUr många kuddar sover du med: Tre

Spelar du nåt instrument: Blockflöjt eller egentligen inte om jag ska vara ärlig. Jag ägde en blockflöjt iaf...

Morgon eller nattmänniska: Natt

Vad är viktigast för dig: Att mitt télager aldrig tar slut och att jag aldrig måste dricka radioaktivt avfall (Yellow label)

Är du kittlig: Jupp men jag försöker hålla masken

Snarkar du: Oja

Stjärntecken: Skorpion

Äckligaste insekten: Det måste nog vara fästingar och tusenfotingar

LÄngtar du mest efter nu: Vinter-OS!!!

Inga kommentarer: