torsdag, januari 28, 2010

Inatt jag drömde...

Inatt så drömde jag en dröm om den forna porrstjärnan Jenna Jameson och jag kan erkänna att det var snusk inblandat. Det hela kändes lite märkligt när jag vaknade för dels så brukar jag nästan aldrig drömma snusk/sexdrömmar och dels så känns det ännu märkligare att det är just en gammal avdankad porrstjärna som jag drömmer om. Eller gammal och gammal hon är väl iofs bara nåt år äldre än mig i verkligheten, men hon har ju jobbat med porr sen jag började intressera mig för sånt i 16-17 års åldern, och då måste hon nog ändå klassas som gammal...

Hon är förövrigt den första porrstjärna som jag lärde mig namnet på och jag tror att det var för att hon var en väldigt vacker/söt kvinna. Detta var dock innan en massa tatueringar och bröstförstoringar förstörde hennes skönhet. Istället blev hon en av alla ytterligheter som porren rör sig runt. Ni vet den där schablonbilden man får av kvinnor genom porren. Dom är blonda med massiva bröst, dom älskar att bli påsatta både fram och bak och dom njuter så mycket att dom nästan får orgasm när de blir nedsprutade med sperma...

Jenna Jameson

Man kan ju fråga sig om det finns "normala" människor som jobbar med porr. Ni vet en man eller kvinna som åker till jobbet för att filma när han/hon sätter på/blir påsatt och som sedan efter filmandet åker och hämtar ungarna på dagis, åker och handlar, kommer hem och lagar mat, läser sagor för barnen när de ska sova. Jag tror att det är svårt att leva ett vanligt Svenssonliv om man har porr som yrke, sen tror jag väl iofs även att just porr och liknande lockar till sig människor med dåligt självförtroende som söker bekräftelse...


Inga kommentarer: