måndag, mars 23, 2009

Vinden kallar...

Fast då menar jag ju inte vinden som viner utanför mitt fönster, näe jag menar vinden i huset. Jag sitter just nu och går igenom mitt lager av böcker och inser så smått att jag inte äger så många bra böcker som jag trodde. Nu har det blivit dags att gå igenom påsarna med vhs-band men jag kan med största sannolikhet säga att dom kommer att åka upp på vinden dom med, inte för att dom är dåliga utan för att jag saknar en video...



Jag lär nog hitta en del dåliga filmer ändå men varför skylta med det som man säger sen är det väl dags att titta på alla mina skivor också men dom får nog bli kvar här nere ändå. Man vet ju aldrig när man kan få för sig att lyssna på dom och sen lär jag ju inte komma ihåg alla skivor jag äger så det kan ju vara dags för en inventering...

Inga kommentarer: