torsdag, mars 19, 2009

Här igen eller vad man nu ska kalla det...

Ja då har ytterligare en dag grytt eller ja det gjorde den ju för rätt längesen men jag tycker att man ska utgå från att dagen startar först när man går upp ur sängen. Idag är det iaf dags för föreställning nummer tre av fyra och det kommer säkert gå bra, hoppas på mycket folk som tycker vi är roliga, det blir ju liksom lite roligare för oss också då. Det enda minuset hitills har väl varit det faktum att jag tror att jag är allergisk mot sminket, det började iaf klia i ansiktet och det kan ju vara ett tecken på allergi...

4 kommentarer:

Sarha sa...

Det där med allergi är inte kul, i en pjäs en gång svullnade hela mitt ansikte upp, för det var billigt vattenlösligt smink med en massa sulfat i, som jag inte tål. Men jag lärde mej iaf att ALLTID läsa på innehållsförteckningen, innan jag kletar nåt i ansiktet, speciellt om det är vattenlösligt.

Martin sa...

Som tur är så svullnar jag inte upp det bara kliar infernaliskt istället, sitter faktiskt just nu och känner av det så det är nog bäst att jag slänger mig in i duschen.

Sarha sa...

Man måste ju tvätta sig och smörja in sig efteråt, det kan ju bara vara vanlig torrhet...

Martin sa...

Jo jag har allt funderat på det men jag både tvättar och smörjer in och det kliar ändå så jag vet inte riktigt...