tisdag, mars 31, 2009

Väldigt vad svårt det ska vara då...

Nu har jag suttit en halvtimma och försökt komma på något att skriva om idag, jag har varit inne lite på att skriva om WoW och vilket bra förhållandehot det är. Ni vet om ens partner vill göra nåt som man inte tycker om så kan man alltid säga att om du gör så så kommer jag börja spela WoW, vilket iofs kan göra att man förlorar sitt förhållande men då har man ju iaf kvar WoW...

Sen funderade jag på om jag skulle skriva om hur roligt det är med dinosaurier, så roligt faktisk att jag en gång i tiden ville jobba med att forska om dom. Eller det vill jag väl egentligen fortfarande. Jag sitter iaf just nu och tittar på ett par dokumentärer om dinosaurier, det roligaste med det är att beroende på när dokumentären är gjord så får man olika fakta eftersom forskarna får fram olika teser hela tiden...

Inga kommentarer: