torsdag, mars 05, 2009

I've been screwed...

Och inte på det bra sättet, näe här har det inte varit några lekar i sänghalmen inte, inte ens den minsta lilla runk har man sett röken av (här kan alla manliga läsare få en utmaning förresten, utmaningen är att försöka tända en brasa bara genom att använda snoppen) näe dom jag blivit skruvad av idag är Sisu. Jag hade ett tidigt möte med dom och alla som känner mig något sånär inser ganska snabbt att tidiga mornar är sånt som händer andra människor och inte mig, så när jag i mitt lidandes tidiga stund kravlade mig upp ur sängen och gjorde mig redo så ringde han jag skulle ha mötet med och berättade att han var sjuk...

Vad vill jag då säga med detta. Jo jag är dyngtrött idag och jag känner mig väldigt borta. Grejen är den att ju tröttare jag blir desto snuskigare blir jag så just nu försöker jag verkligen att låta bli att skriva en massa snusk. Förresten så kan utmaningen gälla mina kvinnliga läsare också, dom kan ju iofs inte använda sin snopp (men om dom kan låna en så går det också bra) så jag tänkte att dom istället måste använda sina bröst till att tända brasan...

Näe jag får nog avsluta detta inlägg nu för jag satt just och läste om zonorgasmer och det är ju inget fel i det om bara min trötta hjärna inte förväxlade hela grejen med ishockey. Ni vet lagets bästa spelare hoppas verkligen få en zonorgasm idag. Fast då är ju frågan vad skillnaden är på en offensiv zonorgasm och en defensiv zonorgasm, ligger han på mer med sin klubba i den offensiva zonen eller arbetar han mer med kroppen? Är man mer försiktig när det gäller den defensiva zonorgasman eller försöker man bara se till att ingen tar en bakifrån? Sen kan man ju gå offside också och det betyder ju att man går in i zonen för tidigt men då blåser ju domaren av och så börjar det hela om på nytt...

Inga kommentarer: