söndag, mars 29, 2009

Sommartid...

Alltså jag måste erkänna att trots att jag gillar sommaren så är jag inte sådär jätteglad för sommartiden, särskilt då när den ställs om när jag fortfarande är vaken för då helt plötsligt så tappar jag en timme bara sådär. Sen att det kanske beror mer på mig än på sommartiden är en helt annan sak, jag känner att det är min fulla rätt att klaga. Klaga vill jag förresten även göra på Sarha som var alldeles för slö för att orka gå ut och gå idag, visst hon börjar bli lite till åren men man tycker ju att hon ska klara lite iaf... :p

3 kommentarer:

Sarha sa...

Nu ska du inte vara sån, det är hård att leva ute i Ryd...

Sarha sa...

hårt

Martin sa...

Ja det måste det ju vara om det bara tar tre dagar för dig att bli en soffpotatis. :p Vad exakt har du haft för dig i ryd egentligen?