måndag, mars 09, 2009

Smärta...

Idag så har jag varit hos tandläkaren och borrat både länge och hårt. Så nu har jag ont i hela kroppen, ben och höfter värker iofs så gjorde dom ju det innan jag gick till tandläkaren också men ändå. I vilket fall så fick min hjärna en rejäl omskakning när dom körde med den stora borren i munnen fast det kanske bara var för att tanden satt så långt in som det kändes som jag skulle skaka sönder. Sen tog han en väldigt vass krok och tryckte i mitt tandkött vilket om sanningen ska fram gjorde bra mycket ondare än vad själva lagningen gjorde...

Men men nu är det gjort iaf och jag behöver inte gå dit på ett år så det är ju skönt och tydligen så kvalificerade jag mig till något högkostnadsskydd av något slag så det blev ju lite billigare iaf. Det ska dock sägas att just nu så kvittar egentligen det eftersom min ekonomi just nu är körd i bott...

Inga kommentarer: