lördag, mars 21, 2009

Jag tänkte blogga om något annat...

Men jag tänker istället blogga om penisstorlekar eller snarare förstoring av penisstorleken. Jag hittade nämligen denna lilla text och det finns två saker som jag reagerar på. Dels det andra stycket och särskilt då "sträcker området från penisroten till ollonet med hjälp av plastfästen och metallstänger", jag vill inte vara sån men det låter som om det är någon sorts S/M leksak som nån "forskare" kommit på kan förlänga en snopp utan kirurgiska ingrepp. Man ska nog också fråga sig exakt var dessa plastfästen sätts fast, för vid första tanken så tror man ju att dom häftas i kuken med häftpistol men det är kanske det man får genomlida om man inte är nöjd med sig själv och sin kropp...

Det andra jag reagerar på är i tredje stycket, "anledningen var smärtor och en begynnande missfärgning" låter som en jävligt bra anledning för mig men visst får man en mental bild av en ruttnande snopp som sakta faller i bitar och om inte det är ett bra skäl så är väl inget det...

Näe jag tror jag slänger in en liten hyllningssång till penisarna här, för oss som inte vill förstora, förstöra eller fördriva våra penisar.



Mer behöver väl egentligen inte sägas? Inte om snoppar iaf. Det jag hade tänkt skriva om egentligen var hur trött jag varit idag men det har ju inget med snoppar att göra, snarare det faktum att jag inte sov så mycket inatt (fortfarande inte snoppar) för som sagts tidigare att vi skulle flytta kulisser och en massa annan skit (inga snoppar i sikte då heller men däremot ett par saftiga stockar, eller ja kulisstöttor var det kanske). Inatt ska det dock sovas fast utan snoppar då (här räknar jag inte min egen), imorgon ska jag vara utvilad men då ska jag jobba på max och där blir det snoppar iaf...

Inga kommentarer: