torsdag, mars 19, 2009

Nu har jag varit nyttig igen...

Eller egentligen inte eftersom dagens nyttighet innebar ett besök på mcdonalds efter föreställningen med allt vad det innebär, jag testade iaf New York Supreme och den var väldigt god fast det kan ha berott på att jag inte ätit något annat under dagen. Så länge som man blir mätt så ska man ju egentligen inte klaga, man vet ju vad man får om man säger så. I vilket fall så är det väl så att jag får träna bort det senare när alla föreställningar är över...

Föreställningen ja, den gick bra men jag fick in en liten svordom i en av sångerna men man måste ju försöka att vara något av en rebell ibland, så min svordom hade inget med att jag dansade fel att göra, jag vill bara klargöra det utifall att någon undrar...

Imorgon så är det dags för den sista föreställningen och det ska bli ganska skönt när detta är över, visst kommer jag att sakna ensamblen men alla dessa rep kommer bli så underbart att slippa. Jag tänkte att jag skulle slänga in en låt här som visar hur detta får mig att känna, så håll tillgodo... :p



Varför han är halvnaken vet jag inte men det har nog med friheten att göra, ju naknare man är desto mindre kläder har man på sig. Vilket innebär att vi egentligen inte behöver ha några fängelser längre det är ju bara att se till att bovarna straffas genom att ha mycket kläder på sig...

Inga kommentarer: