lördag, mars 07, 2009

Låt mig snoozza...

Idag hade jag väldigt svårt att ta mig upp ur sängen och då hade jag ändå ställt tre olika väckarklockor. Jag är nämligen en snoozzare av stora mått, jag menar vad ska man annars ha den knappen till? Fast idag var det värre än vanligt, det var faktiskt så illa så att jag tror att om brandvarnaren hade börjat tjuta så hade jag säkert försökt att snoozza den med...

I vilket fall så gjorde detta att jag var sen dels till sminkinköpet som var planerat och sen också till repet. Det sista gjorde dock inte så mycket för jag kände mig ganska bra idag, replikerna börjar ju iaf sitta och det är ju inte dåligt med tanke på hur nära vi är premiären...

Nu ska jag snart gå och jobba iaf och vi får väl se om det är lika lite folk som igår, iofs så hann jag ju övningssjunga under den tiden som det inte var några kunder. Ja ja jag får väl ta med mig låttexterna idag med...

Inga kommentarer: