lördag, mars 28, 2009

Förresten...

Idag så har jag varit på audition för Grease eller jag och jag, jag var ju mer där som moraliskt stöd åt min flickvän men jag måste säga att det var segt utav bara helvete. Auditionen började vid 09.00 och vi kom därifrån vid 16.20, det började med en koreograferad dans som först skulle tittas på, sedan skulle det tränas för att avslutas med att visas upp. Jag satt utanför salen och såg när dom tränade och jag måste säga att den dansen som de var tvungna att lära sig var förjävla svår, jag hade iaf inte klarat den...

Sen var det ju dags för sångprovet och det tog ju sin tid att gå igenom de hundra som sökt sig dit tyvärr så skulle ju min flickvän sjunga som nummer 50 eller nåt.Vilket innebar ett långt väntande det enda jag kan säga är att segt var det iaf, men vad gör man inte?

Inga kommentarer: