tisdag, mars 24, 2009

Jaha...

Jag har inte kommit på något att blogga om idag men jag har insett att jag ligger efter i min planering iaf, disken diskar inte sig själv om man säger så. Jag har ändå fått upp en del grejer på vinden och i mitt bås så stod det ett bord så jag kanske gått plus idag, iofs så var det ett fruktansvärt fult bord som jag definitivt inte vill ha men det finns där ändå. Jag har funderat lite på hur jag ska göra med det min far tyckte jag bara skulle ställa ut det utanför boxen men det var lite för trångt uppe på vinden för att jag med gott samvete ska kunna göra detta...

Imorgon så ska vi ha styrelsemöte i spexet och eftersom vi är en så fantastisk styrelse som är otroligt effektiv och lyckas kombinera våra beslut med diskussioner om sex, iofs bara hälften av mötena ägnas åt sexet resten av mötet pillar vi bara lite. Ja ja imorgon så ska vi iaf ha ett våffelstyrelsemöte eller kanske ett styrelsevåffelmöte, i vilket fall så blir det våfflor iaf och det är ju det viktiga, eller hur? Sen att det enda jag vet om mötet är att det blir just våfflor behöver vi ju inte prata om...

Inga kommentarer: