fredag, september 12, 2008

Vad smal den är sa hon!

Ja så sa min flickvän till mig idag när jag slängde fram korven, jag å andra sidan tyckte att den nog gott kunde passa. Jag menar storleken har ju egentligen ingen betydelse det är ju liksom inte det enda som är viktigt, det är ju inte köttet som är viktigt utan det är ju hur man förbereder det hela som liksom är kryddan på moset. Hon tyckte iaf att en matigare korv skulle vara trevligare att sätta i sig så jag fixade fram en som var både lite längre och lite grövre. Jag vill ju att hon ska vara nöjd...

Vad jag pratar om? Falukorv naturligtvis, om ni trodde nåt annat så är ni bra jävla snuskiga! Så det så... :p

4 kommentarer:

riksomengris sa...

Själv brukar jag alltid erbjuda två

Martin sa...

Ja men det brukar ju vara prinskorv du bjuder på... :p

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lena sa...

prinskorv.. pfft. Finns det inget smalare och mindre när det gäller dej martin??