fredag, september 26, 2008

Eller ja....

Om jag ska vara ärlig så är det nu jag är klar med handlingarna. Nu hoppas jag bara på att dom duger, säkrast det så som jag slitit med dom, eller ja ett av dom iaf. Jag har iaf skickat dom vidare för korekturläsning till nån jag litar på ska ge mig sin ärliga åsikt. (jag litar på henne annars också och hon är den ende jag känner som är uppe vid den här tiden) När det är gjort så ska dom skrivas ut, skrivas på och lämnas in och detta ska ske idag...

Nu ska iaf jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon (idag) och jag känner redan att det kommer bli segt att ta sig upp men vad gör man inte för spexet?

Inte mycket är svaret, det finns ju liksom en gräns :p

4 kommentarer:

Sarha sa...

Klart jag är uppe, det är jag som väcker tuppen och ser till att solen inte försover sig...

Martin sa...

Visste väl att du hade någon sorts chefsposition... :p

Sarha sa...

Jag kanske ska rätta lite, jag pekar med hela handen och beordrar tuppen att vakna och sen tittar jag argt på solen och den går upp.

Martin sa...

Ahh, den beryktade FRA blicken som får alla att göra som du vill...

Ja du har alltid varit mycket för att peka med hela handen!