tisdag, september 16, 2008

Vad nu då...

Ja vad ska man säga om den här dagen? Den har varit lite intetsägande, lite som hela min vistelse i Oskarshamn, jag glider mest med liksom. Det har känts svårt att ta tag i saker här nerifrån även om jag i ärlighetens namn har lika svårt för det när jag är hemma. Hemfärden är iaf planerad till fredag och det är både skönt och vemodigt på samma gång. Hade tankar på en avstickare på hemvägen men får se hur det blir med den saken...

Har insett att jag måste börja röra på mig mer, kan börja med promenader och liknande, tror inte jag ska springa milen det första jag gör. Jag måste förresten röra på mig när jag kommer hem för med mig så kommer en chokladmakar bok så nu ska göras choklad för glatta livet... Tycker fortfarande att min idé om att starta ett chokladeri är jättebra, ska bara öva som faaan först, sen är ni välkomna att hjälpa till. Ska bara skaffa alla hjälpmedel...

Inga kommentarer: