måndag, september 08, 2008

Nu så!

Det har varit en lugn dag här i Oskarshamn, det mest avancerade jag gjort idag är att gå en liten sväng, jag har även tagit en del naturbilder idag som jag kommer att lägga upp på bloggen snart. Det är ju bara det att dom blir ju lite stora så jag kommer nog att få kapa till dom lite...

Annars så verkar Oskarshamn vara sig likt sen sist jag var här vilket iofs är ca 5 år sen nu. Det var faktiskt på min farfars begravning som jag var här senast. Jag har väl en förhoppning om att min vistelse den här gången kommer att vara mer angenäm än då...

Jag sitter just och försöker att få min bärbara att ta till sig internet här nere i småland, det går sådär om jag ska vara ärlig, fast det kan ju bero på att jag inte är särskilt bra på datorer...

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Du borde släpat med dig din stationära. Mer manligt.

Lena sa...

ja absolut.. :P Bara att ta den under armen.. :P