söndag, september 28, 2008

Smärta...

Igår så sträckte jag mig i ryggen, åtminstone så tror jag att det var det jag gjorde. Ont gör det iaf. Ondare än något gjort på mycket länge. Det är den vänstra sidan av ryggen som drabbats och jag önskar att jag visste vad som orsakat det. Jag trodde faktiskt att det inte var så hemskt men när jag gick och la mig igår så insåg jag snabbt att det var lite värre än jag trodde. Jag hade en tanke att det skulle vara bra att ligga ner och avbelasta det onda området lite, jag hade fel! Jag kunde nämligen bara ligga på ett sätt i sängen, jag kunde inte ligga på rygg för då kändes det som om den onda muskeln krampade, vilket förhöjde smärtnivån oerhört. Samma sak om jag låg på mage, för att inte tala om om jag låg på vänster sida, vilket också var en riktig höjdare...

Så det enda sättet för mig att få sova lite var att ligga på höger sida. Det funkade ju men så fort jag rörde lite på mig i sömnen så kände jag av smärtan och vaknade, jag fasar lite för inatt för jag räknar med att det kommer göra lika ont inatt som det gjorde igår...

Så bara så ni vet...

Jag har ont... :(

1 kommentar:

Sarha sa...

Ni män är så himla klena. Jag har iaf kommit igång med mitt bajsande nu, så jag tror att cancern har släppt, tillfälligt iaf...