torsdag, september 04, 2008

Nu då?

Min dator är lite konstig den är lite seg och verkar ha ett eget liv som tydligen går ut på att få mig att bli irriterad och just detta är den väldigt bra på. Jag har en hel del att göra iaf, det är både disk och städning på tapeten men tyvärr har det inte hänt så mycket här än...

Just nu så kan man nästan säga att det är lite tråkigt, vilket gör att jag har en fundering på att klä av mig naken och dansa rumba (iofs är polka tydligen dansen för den nakne), nu är det ju iofs så att jag kan varken dansa rumba eller polka men varför bry sig om det om man är naken och dansant? Appropå dans förresten vad hände egentligen med "the forbidden dance" lambadan, blev den rumsren?

Annars så kan man göra nakna armhävningar, fast där är det ju snoppen som styr hur långt ner du ska, när snoppen nuddar golvet så ska man inte sänka kroppen mer. Rent tekniskt så innebär det att ju större snopp du har desto mindre tränad blir du och desto spinkigare armar får du...

Vad jag pratar om? Jag vet inte, jag är bara trött....

Inga kommentarer: