torsdag, september 25, 2008

Det där med att laga mat mitt i natten...

Jag har märkt det att min dygnsrytm har börjat ge sig igen och ett sätt som jag märker det på (förutom att jag är uppe vid den här tiden på dygnet) är att jag brukar bli väldigt hungrig runt halv elva elva sådär. Grejen är bara den att jag känner mig fånig om jag ställer mig och lagar mat vid den tiden, sen så kan man ju inte göra något avancerat heller. Det blir mer åt korv och pasta hållet än Oxfilé provencale om man säger så. Jag behöver ju näringen, särskilt om jag ska få ordning på alla handlingar som ska vara inne nu på fredag, då måste jag ju liksom sitta med det. Som tur är har jag fått lite hjälp så det ska säkert lösa sig :)...

Nu ska jag bara försöka vrida tillbaka min dygnsrytm så att jag kan laga mat när alla andra lagar mat, för som alla andra vill man ju vara, annars så kanske man stämplas som oliktänkande och då kommer FRA och tar en eller åtminstone så avlyssnar dom dig...:p

3 kommentarer:

riksomengris sa...

De greppar dig om korven och säger god dag god dag?

Sarha sa...

nejnej, nu har du missuppfattat allting, det är inte FRA som kommer det är FRA:s SUPERDATOR, då blir det inte nådigt ska jag säga... ujujujuj...

Martin sa...

men FRA:s superdator måste ju vara jättestor och stationär och under inga omständigheter kunna få plats i min lägenhet...

näe jag tror att det är du som missuppfattat allting, FRA:s superdator kommer inte dyka upp själv. Den kommer skicka en mördarrobot från framtiden, en mördarrobot med österrikisk brytning som säger

”ich är här fûr att düda dich” och sen går allt åt hilvete...