onsdag, december 12, 2007

Julstädning

Det börjar faktiskt bli dags för det och jag börjar inse att det är lite skitigare här i lägenheten än vad jag tidigare trott. Nu har till och med mina husdjur börjat klaga, silverfiskarna i badrummet har alla gått med i facket, transport närmare bestämt. Nu när jag försöker gå på toaletten eller duscha så hör jag internationalen sjungas av tusentals små insektsröster.

För att sen inte tala om hur det är i resten av lägenheten där spindlarna är i majoritet. Spindlar är ju inte som silverfiskar, dom är mer som nåt hämtat ur gudfadern. Vilket skrämmer mig lite eftersom lösningen i dom filmerna var att ta livet av dom som inte gjorde det dom skulle. Så kan man väl säga att om jag helt plötsligt hör ledmotivet till Gudfadern så kommer jag nog att flytta härifrån. För dom ju faktiskt smyga sig på en när man sover.

Så det blir till att ta tag i det hela nu innan revolutionen startar....

Inga kommentarer: