söndag, december 30, 2007

Drömmen om Chuck Norris...

Ja vad kan man säga mer än att nu har det hänt, Chuck har haft en roll i en av mina drömmar och vi vet ju alla att när Chuck Norris är med nånstans så går det hett till och så även denna gång. I min dröm så slogs han mot träskmonster och krokodiler med sina bara händer, han till och med tog nacksving på krokodilerna. Sen drömde jag iofs att monstret under min säng försökte sno mitt täcke, men tänk om det inte var nåt monster, tänk om det var Chuck Norris som försökte sno mitt täcke?...

Varför kan jag inte drömma om skådespelerskor i sexiga underkläder som vill sno mitt täcke, som exempelvis Scarlett Johansson, Natalie Portman, Cheryl Tweedy eller varför inte nån som Katherine Heigl.

Men nej, jag får väl fortsätta drömma om Chuck Norris utan skjorta...

Inga kommentarer: