söndag, december 16, 2007

Hmmm...

Undrar varför jag tänker på gurka idag?

6 kommentarer:

riksomengris sa...

för att du är en så salt kille

Sarha sa...

du skickade länken med filmklippet till mej, den egentligen frågan är varför du inte tänker på zucchini idag.

riksomengris sa...

ni mobbar mig... jag får inte se på nån gaygurka

Sarha sa...

äsch, det var inget särskligt, en tjej som pattknullar en gurka, det är väl sånt som du och karin gör mest hela tiden, kan jag tro :P

riksomengris sa...

hur kunde Martin göra det med en gurka? Har han tränat?

Martin sa...

zucchinin har jag allt tänk på idag, eller snarare vad hon skulle laga av den :p

plus att jag började fundera på varför du sarha vet så mycket om zucchini?

klart jag har tränat, finns inget som tränar bröstmusklerna så som att pattknulla dom med gurka