måndag, december 24, 2007

Julafton...!

Så sitter man då här på julaftonskvällen, efter all mat, alla klappar och all gemytlighet och vet inte riktigt vad man ska skriva nu. Jag skulle kunna skriva om julbordet som hade mat till tio pers fast vi bara var tre, jag skulle kunna skriva om fantomenmuggen jag gav till min pappa eller den på fot stående silen som jag gav till min mamma. Fast helst av allt vill jag nog berätta om vad jag fick, jag fick nämligen en lap top (jag var helt säker på att jag skulle få kalsonger) och jag blev riktigt glad över den gåvan (ibland är det allt roligare att få än att ge). I vilket fall så har min jul fluttit på bra utan några problem, den har varit lugn och skön... hoppas det varit så för er också.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Din jävel... GRATTIS! :-) Vad blev det för rackare?