måndag, december 10, 2007

Förbannade mp3 spelare

Jag fick för några år sedan en mp3 spelare av modell sony som var riktigt bra. Jag kunde få in så mycket musik och allt var frid och fröjd. Så plötsligt en dag så tystnade musiken och allt var inte längre sådär bra som det var förut.

Nu hade all den musiken som jag hade på spelaren försvunnit och istället fick jag ett meddelande där det stod "no database". Jag hanterade detta på samma sätt som jag hanterar alla tekniska prylar som inte funkar som dom ska, jag låter dom ligga så att dom kan reparera sig själva.

Konstigt nog så funkade inte den metoden den här gången, utan jag fick istället försöka ominstallera maskinvaran i min dator.... och det funkade, eller jag tror det iaf för jag kan inte öppna programet som spelaren är kopplat till, så jag kan omöjligt säga att det funkar. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra för att lösa det här.

Är det någon där ute som har några idéer?

2 kommentarer:

riksomengris sa...

ladda hem den senaste versionen av programmet?

Martin sa...

har gjort det, det hjälper inte