lördag, juli 17, 2010

Vad är väl en mikroorganism?

Jag har precis kollat på "Världarnas krig" med Tom Cruise så titeln är helt okej att köra med. Även om resten av inlägget antagligen inte kommer handla om mikroorganismer eller film. Jag har dock funderat på att recensera filmen "Avatar" men det får bli vid ett senare tillfälle...

Jag har tydligen varit ett smörgåsbord för myggor och knott i natt, benen är fulla av bett och kliar gör dom också. Jag har varit förskonad från små blodsugare hela sommaren hitills iofs så kan det bero på att jag egentligen inte rört mig i mygg- och knottområden. Ja ja vi får hoppas att det är de sista betten jag får i sommar...

Jag var ju på vårdcentralen och kollade ett kliande födelsemärke. Läkaren trodde inte det var något allvarligt, det gjorde väl iofs inte jag heller eftersom det sitter "fel" till. Det är ändå skönt att kunna gå till vårdcentralen och få svar när man är lite orolig (man blir det när det kliar på ställen som inte brukar klia), sen att jag är lite hypokondrisk utav mig behöver vi ju inte prata om...

Inga kommentarer: