söndag, juli 04, 2010

I helvete heller...

Näe det blev inget i natt heller! Jag förstår faktiskt inte grejen, ska det vara så svårt att kontraktera en ishockeyspelare? Det är ju inte som att jag ber Los Angeles Kings att dom ska plocka ner månen och bygga en hockeyrink på den. Jag tycker det är dåligt! Vem ska jag nu ha homoerotiska drömmar om? Visserligen så är det ju VM och David Villa ser villig ut så han är ju en het kandidat, annars så är kanske Wesley Sneijder ett säkert kort! Det är nästan synd att Argentina åkte ut (men bara nästan) för jag hörde att deras målvakt var en riktig hingst och det är väl inte fel att ha homoerotiska drömmar om en sådan?

Just nu sitter jag och tittar på Merlin på svtplay och som jag tidigare sagt så har jag alltid varit intresserad av Kung Arthur och riddarna av det runda bordet. Det är alltid intressant att se hur gamla sagor gör sig som moderna tv-serier, hur exempelvis dagens värderingar läggs in i en tv-serie. Detta är ju ett litet problem för mig som gillar ursagan där Arthur dränkte barnen så de inte skulle kunna döda honom men serien är ändå trivsam att titta på. Jag menar hur kan man klaga på serier med svärd och trolldom?

Inga kommentarer: