söndag, juli 25, 2010

Mad Max Mel...

Jag har på senare år blivit mindre och mindre benägen att bry mig om vad "stjärnor" i Hollywood gör på sin fritid. Om sanningen ska fram så bryr jag mig faktiskt mindre och mindre om vad dom gör på vita duken också. Vissa saker rykten om utsvävningar lyckas ändå nå mig med detta i åtanke så kommer här en fundering. Mel Gibson verkar vara någon sorts katolsk extremist, rasist och kvinnomisshandlare, ni vet den där sortens människa som om han levde bland oss "vanliga" människor skulle ses som en galning eller t.o.m en konspirationsteoretiker...



Ja ja nu har ju förvisso inte gamle Mellan (försvenskning av Mel (ungefär som när Clint blir Clintan)) gjort några bra filmer på typ två decennium så kanske är detta bara ett sätt för honom att göra revolt mot Hollywood och mänskligheten eller nåt. Ett sätt att synas på helt enkelt, jag menar han får ju ändå dålig press för sina filmer...

Inga kommentarer: