lördag, juli 03, 2010

Jag är uppstressad...

I skuggan av fotbolls-VM så har free-agentmarknaden i NHL öppnat och som die hard L.A. Kings supporter så sitter jag och hoppas att de ska kunna skriva kontrakt med några bra spelare. Den som jag allra helst vill ha är Ilya Kovalchuk (ja det lät homoerotiskt men i detta fallet så kan jag stå ut med det), Kings behöver en målskytt. Detta har iaf inneburit att jag sitter och kollar obskyra spelarrykten dagarna i ända, i förhoppning att jag ska hitta något bra. Problemet är att när jag gör såhär så blir jag uppstressad av allt som kan vara och av hur långsamt alla internet sidor uppdateras på. Jag måste erkänna att det är påfrestande att vara mig just nu, alltså jag är inte påfrestande men situationen är det...

Näe nu håller vi tummarna för att Kovalchuk skriver på inatt och att inga dåliga trejder av Kings följer så att vi kan få ett slagkraftigt lag nästa år... :)

Inga kommentarer: