lördag, juli 03, 2010

Blaj...

Igår slog Holland ut Brasilien ur VM och det är aldrig fel. Dock måste jag säga att jag tror att Hollands Robben har dålig balans för han la sig ner på planen omotiverat många gånger. Jag tror han är medveten om hur dålig balans han har för han till och med kastade sig ner på planen utan någon som helst tanke på sin egen säkerhet...

Dock är det surare att Ghana åkte ut ur VM, straffar är alltid hasardspel och som matchen såg ut så tycker jag allt att dom var förtjänta av att vinna. Sport är ju tyvärr aldrig rättvis, hade den varit det så hade ju Sverige gått till VM (OBS! IRONI!!!)...

Jag var förresten hos tandläkaren i torsdags och lagade ett par hål. Jag har börjat ta bedövning vid sådana tillfällen nu och jag undrar alltid i mitt stilla sinne varför jag inte gjort detta tidigare. Det enda som kändes var när tandläkaren använde sin stora borr för då skallrade det i hela huvudet och kalla kårar for nerför min rygg. Det kändes förvisso också när dom la tråden för den måste dom tydligen trycka upp i tandköttet, hårt. Men men nu är det gjort iaf och förhoppningsvis så ska det inte behövas borras något mer på väldigt länge...

Inga kommentarer: