måndag, juli 19, 2010

En hårig mans bekännelse... Eller Martins Hollywood-ligglista...

Jag satt och tittade på en film ikväll, det var en film med Kate Winslett, en film vid namn "Romance & Cigarettes". En riktigt bra film med många bra skådisar men det är inte det det här inlägget handlar om. Det här inlägget handlar istället om snusk och skälet till att det gör det stavas Kate Winslett för när jag såg henne där på teven så tänkte jag "henne har jag alltid velat ligga med" så därför kommer här nu min 10-i-topplista över Hollywoodkändisar som jag vill ligga med. Min ligglista helt enkelt och som ni förstår så handlar det bara om utseende för handlade det om personlighet så skulle listan vara min 10-i-topplista över Hollywoodkändisar som jag vill ligga och vara ihop med under en längre tid...

Iaf...

1. Christina Hendricks är med i tv-serien Mad Men (se den om ni har möjlighet)
2. Kate Winslett mest känd för "Titanic"
3. Scarlett Johansson "The Island" och "a love song for Bobby Long"
4. Janeane Garofalo Med i "Supermen"
5. Erica Cerra Den bästa tv-serien "Eureka"
6. Johnny Depp Piratklädseln gör att vi får ett homoerotiskt inslag
7. Elisha Cuthbert "24"
8. Jennifer Tilly "Bound"
9. Christina Ricci "Addams Family"
10. Salma Hayek "Desperado"

Ja här har ni alltså min Hollywood-ligglista nu väntar jag spänt på era... :p

Inga kommentarer: