onsdag, juli 07, 2010

Äsch!!!

Idag så har jag varit på blodcentralen och gett blod. Detta var tredje och sista gången jag gjorde det, det har nämligen varit väldigt svårt att tappa mig på blod, inte ens blodpåsarna har blivit fulla och blir dom inte det så kasseras dom på störrt. Jag skulle ju vilja säga att det beror på att mitt blod är så fantastiskt men det är troligare att det beror på att mina vener är för smala eller tunna. Om jag var adlig så skulle man kunna säga att mina vener var för fffinlemade... :p

I vilket fall som helst så har jag blivit en vanlig dödlig och går på stadens gator som en vanlig man (insåg just att det låter som att jag går på gatan när jag skriver så (( inser också att detta förklarar varför Fantomen har så mycket pengar... :p)) lite sorgligt är det (jag får inte min gratis blodkoll längre) men livet går vidare...

Jag får helt enkelt hitta någon annan hobby att roa mig med... :)

Inga kommentarer: