onsdag, juli 14, 2010

En blogg om ingenting...

Idag har det verkligen inte hänt någonting men det gör inte så mycket egentligen, sommaren är ju till för att vila upp sig. Imorgon så ska jag till vårdcentralen och kolla upp ett kliande födelsemärke (så ni kan ju önska mig lycka till om ni vill) det kliar förvisso inte lika mycket nu som det gjorde tidigare men det är ju lika bra att kolla upp det...

Annars så är det dags att ta tag i en hemtentamen som jag har hängande över mig, jag har fortfarande inte nått fram till poänggränsen som krävs för att få fortsätta nästa termin. Jag har 39,5 och gränsen är 45 så det är inte mycket kvar nu. Om jag räknat rätt så behöver jag bara komplettera min XML-uppgift och skriva hemtentan som jag nämnde tidigare så är jag klar för nästa år... :)

Inga kommentarer: