lördag, juli 24, 2010

Mördande släkt...

Idag så ringde min far mig och berättade att han hade varit med P4:s Karlavagnen, han visste förvisso inte om det, utan det var en vän till honom som berättade det. Sen är det klart att det var en repris från förra året och då är det ju inte lätt att veta om det. I vilket fall så berättade han om mördare i vår släkt, det är alltså släktforskning det handlar om och visst är det så att det är häftigare att vara släkt med en mördare än en köpman (och då menar jag inte i nutid utan ur ett historiskt perspektiv), hellre en kändis än en nobody... :p

I vilket fall så hörs min far ca 01:13:00 in i programet, utifall att det är någon som är intresserad av min mördande familj. Fast det är ju klart att ni kan lyssna på hela programet om ni vill det...

Inga kommentarer: