måndag, juni 29, 2009

Skit också...

Jag har glömt att ringa till vårdcentralen för att fixa tid så jag kan kolla mina händer och dum som jag är så tänkte jag inte på att jag kunde gått till apoteket idag när jag hade chansen. Det får bli imorgon istället för jag tror allt att jag behöver en kortisonsalva till händerna, jag ska även ringa till vårdcentralen, om jag kommer ihåg det och boka tid, bara jag hinner göra det innan styrelsemyset imorgon...

Imorgon ja, då ska årets första dopp bli av. Hade väl räknat med att jag skulle varit i vattnet tidigare men nu har det ju blivit som det blivit och det får man ju acceptera eller hur...

Är det förresten någon som har något mirakelmedel mot klåda? Mina händer kliar nåt så förbannat och jag river hela tiden sönder dom så att blod blandas med var...

Inga kommentarer: