fredag, juni 19, 2009

Rocky?

Jag såg just en reklam på tv6 för vad för filmer som visas i helgen och det som ska visas är Rocky III, IV och V. Det är väl iofs inget större fel med det men jag funderade på en sak, han som pratade nämnde att dom visar 3, 4 och 5 men inte sexan för den suger, det jag funderar på är om dom sett någon av Rockyfilmerna för om sanningen ska fram så suger dom ju allihop, eller ja första filmen är ju bra medan resten av dom är riktigt illa. Det är ungefär som med Rambofilmerna, första filmen går att titta på men resten är ju skräp. Fast när det gäller Rambofilmerna så kan man lika gärna se lightversionerna "Missing in Action" med Chuck Norris som är minst lika bra/dåliga...

3 kommentarer:

riksomengris sa...

å där sitter du och hetsar upp dig med en folköl, iklädd en kjol?

Martin sa...

Klart jag gör man kan ju inte dricka folköl utan kjol...

riksomengris sa...

tja, det går väl, men man blir ju inte lika upphetsad: eller, det kanske bara är jag?