onsdag, juni 17, 2009

Scouters lekar = Snusk?

Jag håller på att tömma en byrå jag har här hemma och i den så hittade jag en lekbok som är avsedd för scouter. Jag hade aldrig sett scouter som homoerotiska förrän jag läste denna bok och hittade leken "Spänna kyrka" som i både beskrivande text som bild ger en ganska klar bild av vad scouter egentligen håller på med bakom lykta dörrar...

"Spänna Kyrka"

Deltagare: En patrull

Plats: Inomhus

En pojke sätter sig på en stol och en annan lägger sitt huvud i hans knä. (redan här börjar det) De övriga pojkarna ställer sig i en halvcirkel runt omkring. (sprutcirkel?) Någon av dem slår pojken på ryggslutet (vad vi brukar kalla stjärten) och återtar snabbt sin plats. Den slagne vänder sig omedelbart om och söker utpeka den skyldige. Lyckas han, byter dessa båda pojkar plats. Misslyckas han, fortsätter leken tills det lyckas honom att peka ut den skyldige...


Som ni ser på bilden så ser det ut som någon sorts påspänning fast inte av det kyrkliga slaget, jag vet iofs inte hur många som ingår i en scoutpatrull men dom är nog tillräckligt många för att kunna ha gruppsex. På tal om det så ser ni hur krångligt det kan vara att vara fem pers som har sex med varandra, det blir lätt köbildning...:p

Förresten så har samma förlag som gett ut denna bok gett ut tre andra böcker som också berör det där med scouter, sex och sexualitet. Eller vad sägs om dessa titlar...

Terränglekar: 75 lekar i skog och mark... (En bok för utomhussexfanatiker)

Ta Fatt: Lekar för vargungar och andra pojkar... (En bok om hur du får någon på fall och bästa sättet att sätta på dom efteråt)

Gör det själv: Händighetsuppgifter för 8-11 åringar...(Tja titeln är väl egentligen förklaring nog. Ska dock sägas att i denna bok finns kanske den mest berömda onanileken av alla. "Hur många händer håller i snoppen?"

Inga kommentarer: