söndag, juni 28, 2009

Insikter...

Jag har kommit fram till en del insikter i dagarna. Jag var ute och ölade med Anders igår och insåg att jag inte tycker sånt är kul längre, frågan är om jag någonsin tyckt att det är kul för det känns i ärlighetens namn inte så, jag blir uttråkad ganska lätt och igår var inget undantag. Jag skulle väl säga att just detta har varit ett tidigare problem med spexsittningarna, dom är väl trevliga och så men dötråkiga sen att nån jävel alltid ska sjunga när jag äter gör ju inte saken bättre. Så ja jag har kommit till insikten att jag inte gillar sittningar...

Sen har mina händer blivit ett problem, dom har länge varit dåliga men så illa som dom är nu var det längesen dom var. Detta innebär förövrigt att jag kommer söka läkarhjälp i veckan för jag kan inte ha det så här längre, varfyllda blåsor i all ära men när det är så varmt så sprider dom sig ju över hela händerna, solen i sig gör gott men värmen är det värre med...

En annan insikt som dök upp igår är att det inte går att lita på Anders, den jäveln. Vi pratade om att ta en pizza och han var på som bara den men istället lurar han med mig ut på stan där jag får betala 80 spänn för en plocktallrik som bara fyllt en fjärdedel av en caprisciosa...

3 kommentarer:

riksomengris sa...

Man får ta ölen dit man kommer :-) Själv kämpar jag intensivt med att återfå charmen med alkohol!

Martin sa...

Jag tror nog att du lyckas om du lägger manken till...

riksomengris sa...

Dricka som en häst, menar du? Tja, man får se upp så man inte luras att äta plocktallrikar bara...