fredag, juni 12, 2009

Det finns en gud...

Även om det inte kändes som det när jag jobbade idag, åtta timmar utan rast tär lite på ben, fötter och huvud. Men men nu är jag iaf hemma det är dock inte därför jag propsar på att gud finns. Näe beviset för guds existens är att jag äntligen hittat säsong tre av "Primeval" på youtube förvisso så minskar existensberättingandet just nu eftersom jag har svårt att koppla upp mot youtube och man tycker ju att en riktig gud borde kunna lösa såna problem ganska enkelt...

I vilket fall så har den inte varit dålig än, avsnitt två var t.o.m lite skrämmande och visst jag erkänner att jag har en tendens att bli väldigt skrämd av den här sortens serier/filmer särskilt sådana som går ut på att tidsportaler kan öppna sig var som helst när som helst, typ i ens eget kök och sen hoppar nåt köttätande(det är alltid något köttätande) fram genom portalen...

Inga kommentarer: