fredag, juni 05, 2009

Jobb idag igen...

Fick ett annat pass för idag som innebär att jag börjar 15 minuter senare än vad jag skulle gjort egentligen men jag jobbar ett par timmar extra istället hoppas bara det inte är som igår när det gick som i vågor. Lite ena stunden massor andra stunden sen vill jag ju inte jobba över idag igen, kom inte från jobbet förrän vid nio igår (jag slutade åtta) och då var jag tvungen att cykla hem och hämta plånboken så jag kunde handla, för ett i-landsproblem av magnitud större hade inträffat, alla sötningsmedlen till mitt té var slut. Inget socker, ingen honung, allt var slut men jag lyckades hitta vad jag behövde på Maxi. Honungen är särskilt intressant eftersom smaken på den är skog- och granhonung. Summan av kardemumman var iaf att jag inte var hemma förrän efter tio men jag fick mitt livselexir iaf...:)

Inga kommentarer: