tisdag, juni 23, 2009

Idag...

Så har jag droppat frityrolja på min fot och mina händer känns som om dom kommer ta livet av mig men annars så är det rätt okej ändå. Det var jobbigast med oljan eftersom den hamnade i ett hål på min sko och på det sättet även tog sig till min tå. Kan väl säga som så att väldigt varm olja på tå inte är världens bästa kombination, särskilt inte när det är min tå det gäller...

Jag håller på att försöka få till kontakt med vårdcentral, dels för en del vaccinationer och dels för att jag vill kolla upp min hals, den känns mysko och eftersom jag är lite av en hypokondriker så befarar jag det värsta, nu när vi ändå är inne på läkekonst osv så har jag tänkt försöka mig på att bli blodgivare, man vill ju ge tillbaka nåt liksom...

2 kommentarer:

riksomengris sa...

Varför har du hål vid tårna?

Martin sa...

För att skorna är gamla