tisdag, juni 30, 2009

Det där med pörr på internet...

Igår så fick jag frågan om vad jag går igång på/tittar på för porr på internet. Jag har själv ställt samma fråga till andra människor och ibland har jag fått svar och ibland inte så det är kanske dags att jag svarar på den själv... :)

Jag måste erkänna att jag tycker att porr är tråkigt, jag tittar ju ändå på det men det är ju fortfarande tråkigt. Jag undrar om inte porren har samma problem som mainstreamfilmen i det att man blir blasé, har man sett en porrfilm så har man sett alla liksom, eller som en vän till mig en gång beskrev porrfilm. Först slickar han, sen suger hon, efter det kör dom lite missionären, lite doggy, lite analt och det hela avslutas med att han sprutar på henne, oftast i ansiktet...

Jag har märkt det att porren kommer liksom i andra hand nuförtiden för det finns så mycket man kan irritera sig på när man tittar på den. Det kan vara allt från att man stör sig på dialogen, filmandet, ljussättningen, att trettiåriga kvinnor med väääääldigt stora silikontuttar ska försöka framstå som att dom är 18 år gamla, att någon i filmen helt plötsligt tittar rakt in i kameran med en kåt blick och bryter hela illusionen med att det är en film, att alla verkar ha varit tvungna att avlusa könsorganen för dom har rakat bort allt hår där nere eller när kvinnorna har löjliga högklackade skor på sig, såna som antagligen är helt omöjliga att gå i i verkliga livet...

Vad gillar jag då? Tja jag gillar inte gayporr av någon sort, vare sig med män eller kvinnor alltså. Jag har visserligen sett mest lesbisk porr men det är ju mest för att det ingår per automatik i vanliga porrfilmer, tydligen så är det vad konsumenten vill ha, för mig personligen så är det mer som en fikapaus eller ett reklamavbrott. Jag är inte förtjust i grupporr, särskilt inte när det är en kille och flera kvinnor, jag vet att det tydligen ska vara alla killars fantasi men för mig funkar det inte, då funkar det omvända bättre med en tjej och flera killar fast är det för många killar blir det bara löjligt. Jag gillar inte extremporr heller, ni vet slag, klämmor, klädnypor, piskor, kiss, bajs och djur. Det är lite för äckligt helt enkelt...

Näe jag är nog tråkig vad gäller porr ge mig en trovärdig story med en man och en kvinna på en trevlig plats som sängen eller utomhus så blir jag glad. Jag vill ha det lite mer verklighetstroget med lite trevliga ställningar. Det behöver inte vara en massa sug eller slick eller ansiktssprut, man kan säga att det ska vara mindre kladd helt enkelt... :p

14 kommentarer:

riksomengris sa...

Du är då kvinnornas dröm

Martin sa...

Visst är jag...

riksomengris sa...

Själv har jag aldrig sett nåt naket.

Martin sa...

Då har du missat nåt...

riksomengris sa...

Jag får ta dit ord på det, farbror.

Martin sa...

Ja det tycker jag att du ska göra...

riksomengris sa...

Men jag är lite rädd.

Martin sa...

Det är alla i början...

riksomengris sa...

Och sen?

Martin sa...

Sen så fortsätter det...

riksomengris sa...

När kommer recensionerna?

Martin sa...

Inte än på ett par månader...

riksomengris sa...

Okej, du kan väl ringa när du har topphundra-listan redo

Martin sa...

Det ska jag definitivt...