söndag, juni 07, 2009

Ett val är ett val...

Här hemma så öppnade vallokalen 08:00 men jag var inte där då, jag låg faktiskt hemma och sov, det hade behövts att någon ringt för att det skulle funkat. Till kvart i elva var jag iaf uppe och nu är jag nyröstad. Det blev ett ganska enkelt val till slut och snabbt gick det man måste bara se till att sicksacka mellan pensionärerna och undvika att rösta på sverigedemokraterna...

Strax ska jag iväg och jobba, jag jobbar till 16:30 och sen är jag ledig i hela tre dar, känns lite som en lyx faktiskt eftersom jag bara jobbar helger i hela juni. Ja ja man ska inte klaga i onödan, det kunde ju liksom varit värre, jag kunde ju fortfarande varit tidningsutdelare...:p

Som avslutning så vill jag bara berätta att jag just nu sitter och äter en youghurt med smak av jordgubbscheesecake och jag kan inte undvika att undra hur dom fått till den smaken. Dom kan ju inte mixat ner en cheesecake för dom varnar ju inte för gluten. Om dom nu kan ta vilket aromämne som helst och flytta det till nåt annat kan man inte göra samma sak med all äcklig mat? Alltså ge den en smak av god mat...:p

Inga kommentarer: