tisdag, juni 09, 2009

Besök på vinden...

Idag så har jag varit uppe på mina föräldrars vind och rotat bland mina gamla böcker, medan jag gjorde det så insåg jag att jag har en väldig massa skräpböcker sparade och nu har jag bestämt mig för att göra mig av med dom. Nu är bara frågan var jag gör av dom. Ska jag slänga dom, sälja dom eller ge bort dom? Var slänger man förresten böcker som man inte vill ha? Eftersom det är pocketböcker så är det kanske i pappersinsamlingen. Vad jag vet däremot är att jag känner mig lite som hoarder nu när jag ska sortera böcker som jag samlat på mig under halva mitt liv...

4 kommentarer:

Evil Runar sa...

Jag kan vara spekulant, men det beror på vad det är förståss.

Martin sa...

Bara fantasy på engelska, en del rätt bra...

Och ja, jag spenderade mycket tid hos Flemming... :p

riksomengris sa...

Mitt förslag: starta en bokhandel.

Martin sa...

Du vill ju bara att jag ska kränga dina egenskrivna böcker...