onsdag, februari 11, 2009

Varför är Jönköping så kass?

Det händer alltid skit i Jönköping, idag så satt jag en 30-40 minuter i bilkö utanför staden och istället för att skylla på snön så skyller jag på Jönköping. Det är säkert deras fel att det snöade hela vägen ner till Oskarshamn också, för att inte tala om all jäkla snörök som gjorde att man inte såg nåt eller det faktum att man var tvungen att krypa fram på snötäckta vägar medan lastbilarna dånade fram runt en. Det är säkert Jönköpings fel att en del av mina cdskivor inte funkar heller...

Jag stannade förresten till i Nässjö och handlade lite, bla så köpte jag ett energimellanmål bestående av nötter och torkad frukt, på baksidan av förpackningen så finns det tre små bilder som visar var man kan äta detta energimål. De är på väg till mötet, efter träningen och i bilen. Tydligen är det så att dom menar att mellanmålet ska ätas i en stillastående bil för jag kan säga som så att jag försökte äta det förbannade energimålet i bilen samtidigt som jag körde och det var fan ett mirakel att jag inte körde av vägen eller krockade med nån...

Inga kommentarer: