tisdag, februari 03, 2009

Saker att göra....

Jag har funderat ett tag på om jag kanske skulle försöka bestämma mig för vad jag ska bli när jag blir stor. Det har ju börjat kännas som om det är dags nu, eller vad säger ni? Jag har iaf betstämt mig för att lägga mina planer på att bli fotbollsproffs på is och möjligtvis mina planer på att bli en galen vetenskapsman som håller på med genmanipulation. Fast hade jag ett slott uppe på billingen och att det alltid var åskstormar här så skulle jag nog tänka om...

Näe jag skulle vilja hålla på med film och såna där saker, ni vet roliga saker, bli världsberömd och flytta till Hollywood eller månen. Kanske vinna en Oscar eller två eller femton, bli rik på mina lättfattliga filmer som inte har någon handling men mycket specialeffekter, skratta åt kulturen samtidigt som jag regisserar Rambo 13 med Sylvester Stallone i en modifierad rullstol med stora kulsprutor på...

Ja det är ju det ja vill...

"Du jag tror vi flyr rakt in i solen...."

Inga kommentarer: