lördag, februari 21, 2009

Time Warp...

Ibland så är det ju så att man gör något som man tycker är roligt och tiden liksom bara rusar förbi och man undrar vart den tog vägen. Detta hände mig idag på jobbet men inte för att jag hade kul eller för att det var mycket att göra. Näe det var som om jag gick i en dimma, en dimma som det tog 2,5 timma att ta sig ut från. Timmar som helt enkelt flög bort och försvann, det fanns säkert folk som pratade med mig under tiden men jag kan inte minnas ett dugg...

Varför jag hamnade i dimman är jag väldigt osäker på, jag hade tänkt skylla på att jag sov väldigt lite inatt eller på att vi repade idag innan jobbet, fast jag vet inte om det hade någon inverkan ändå. Kanske var det maten jag fick att äta precis efter att jag kommit dit, kan ju ha varit en mat koma, faktiskt...

Inga kommentarer: