tisdag, februari 10, 2009

En promenerande man är väl också en människa med känslor?

Idag så har jag promenerat en sväng med Lena och man kan väl säga att det var på tiden att vi gjorde det, det här var ju första gången vi träffades i år och det är rätt dåligt med tanke på att vi t.o.m bor i samma stad. Dock kan jag lova bot och bättring på den punkten, eller åtminstone så ska jag försöka se till att vi träffas oftare...

Annars så känner jag mig duktig idag, jag har nämligen varit på studentkåren och lämnat föreställningsbiljetter som dom ska sälja, jag har satt in spexpengar och jag har kommunicerat fram kulissförflyttningen eller förmedlat den är nog ett bättre ord. Om jag nu bara kunde få för mig att diska också så skulle allt vara bättre än bra...

Sen så måste jag bara berätta att min blogg fick beröm idag, iofs över mobiltelefon med dålig täckning men ändock beröm och sånt gör en ju extra glad, man blir lite uppåt faktiskt, man känner att man slår ett slag för samhället, eller åtminstone ett slag vid sidan av samhället...

Inga kommentarer: